نشریه نگاری

نشریه نگاری

تنظیم یکی از سوژه ها ب خبر-تمرین جلسه سوم

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ


باسمه تعالی

حضرت باری تعالی در کتاب خود فرمود: « وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا ﴿اسراء-۴» ؛ و در کتاب آسمانى[شان] به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعا دو بار در زمین فساد

خواهید کرد و قطعا به سرکشى بسیار بزرگى برخواهید خاست.

بر جهانیان پوشیده نیست که رژیم غاصب صهیونیسم بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی غدّه ای سرطانی است که باید از بین برود. جنایت گران صهیونیسم جهت انتشار فساد و نابودی مسلمانان جهان از هیچ مکر و نیرنگی دریغ نکرده و نه تنها با جنایات و تجاوزات، زمین را به فساد کشانده بلکه از هجمه های فرهنگی برای نابودی مسلمانان نیز مضایقه نکرده است.در این میان پیروان راستین حضرت رحمۀ للعالمین باید بدانند که آن حضرت در نهایت عطوفت و رأفتی که نسبت به تمام مخلوقات داشته در جایی که احساس خطر فساد، برای امت اسلام می کردند با نهایت غضب برای خدا، به قطع ریشه فساد می پرداختند.

تمام جهانیان و امت اسلام با تأسّی از کلام الله که می فرماید: « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَّوَدَّةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الَّذِینَ قَالُوَاْ إِنَّا نَصَارَى ذَلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لاَ یَسْتَکْبِرُونَ﴿مائده-۸۲؛مسلما یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‏اند دشمن‏ترین مردم نسبت به مردم خواهى یافتو قطعا کسانى را که گفتند ما نصرانى هستیم نزدیکترین مردم در دوستى با مؤمنان خواهى یافت زیرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند که تکبر نمى‏ورزند.» باید بدانند که دشمن اصلی آنان رژیم صهیونیسم است و حتی برای لحظه ای این حقیقت بزرگ عالم را به زاویه فراموشی نسپارند، حقیقتِ وجودِ دشمنی که پیشینه حقد و کینه آن به درازای تاریخ بشریت است.

اما امت اسلام در زیر پرچم انقلاب اسلامی که پرچم «لا اله الّا الله» و «محمّد رسول الله» است، در مقابل این عداوت عقب نشینی نکرده و تا طنین انداز شدن بانگ اسلام ،لحظه ای از پای نخواهد نشست. مستکبران جهان بدانند که انقلاب اسلامی تا زمان تحقق این آرمان دست از مبارزه نخواهد برداشت و از مظلومان و ستم دیدگان عالم در مقابل رژیم جعلی اسرائیل دفاع خواهد نمود.

امروز صهیونیسم با راه اندازی جنگ نیابتی، ساخت بدیل دروغین از اسلام که با راه اندازی گروه های تکفیری و حمایت از آن ها انجام داده است، ایجاد اختلافات قومی و مذهبی که در عراق مشاهده می شود و جلوگیری از ادامه روند بیداری اسلامی در منطقه برنامه های خویش را عملی می سازد.

شرایط کنونی حاکم بر جهان ایجاب می کند که مسلمانان بیش از پیش بر دو ریسمان بصیرت و اتحاد جهت رسیدن به فتح و ظفر نهایی چنگ زده و با بصیرتی دو چندان، جلوه های نصرت الهی را در صحنه های نبرد حق و باطل مترصد باشند و با جریان نصرت الهی در جبهه  حق و اضمحلال روز افزون استکبار و مستکبران بر مقاومت و پایداری خود بیفزایند.

مستکبران بدانند که ملت ایران با ایمانی راسخ به آیات الهی بیش از پیش جهت تحقق وعده قطعی خداوند که می فرماید: « بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ ﴿انبیاء-۱۸؛ بلکه حق را بر باطل فرو مى‏افکنیم پس آن را در هم مى‏شکند و بناگاه آن نابود مى‏گردد واى بر شما از آنچه وصف مى‏کنید.» بر جبهه باطل و غاصبان و مستکبران جهان خواهد تاخت و تا پیروزی کامل و فتح نهایی از پای نخواهد نشست.

 


توضیحات :

این خبر ، ویژگی تعریف خبر را درا می باشد : •اطلاعات جدید بدهد •غیرمعمول باشد •کسی آن را نشنیده باشد •برای عموم قابل توجه باشد.

اطلاعات جدید می دهد : درباره دوره های طرح ولایت استانی طلیعه و تشکیلات سخن ب میان آمده ، و بیانیه ایی ک قرائت شده را اطلاع رسانی میدهد

غیرمعمول : حملات صهونیستم ها 

کسی ان را نشنیده : این بیانیه تازه منتشر شده و کسی تا ب حال آن را نشنیده و یاهمینطور در متن بیاینه ممکن است مطالبی بیان شده باشد ک برای بعضی افراد تازگی داشته باشد

برای عموم قابل توجه باشد : مسئله فلسطین و غزه این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه عموم قرار گرفته است

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۰۴
  • ۱۸۳ نمایش
  • Z.GH

نظرات (۱)

  • کانون نشریات
  • اطلاعات جدید خبر فقط اینه که یه بیانیه صادر شده توسط گروه هایی که ذکر کردید. این خبر درباره گروه ها اطلاعی نمیده.
    در این خبر حملات صهیونیست ها غیرمعمول نیست. چون این اتفاق قبلا افتاده که حالا براش بیانیه صادر کردند
    فلسطین و غزه آره، ولی خبر مستقیم درباره فلسطین و غزه نیست. اینجا بحث بیانیه است..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی