نشریه نگاری

نشریه نگاری
دیدار رئیس کل بسیج دانشجویی با خواهران طرح ولایت کشوری در عصر امروز 

حیدری با اشاره بر اهمیت دوره های طرح ولایت گفت : امروزه طرح ولایت درختی 19ساله می باشد.در دوره اصلاحات و دوره اندیشه های غربی در دانشگاه ها طرح های اینچنینی نقش بسیار ویژه ایی بازی می کرد. در آن زمان یک جنگ و نظام اندیشه ایی شکل گرفته بود طرح ولایت در این دوره و در چنین صحنه ایی متولد شد.

وی ادامه داد : ظهور طرح ولایت در زمانی بود که ما در یک جنگ اندیشه ایی در میان اصطلاحات بودیم،نقش طرح ولایت برای آموزش مبانی اندیشه اسلامی  بسیار پررنگ بود.

حیدری یادآور شد : امام راحل نگاه تیزبینانه ایی داشتند،پیش بینی هایشان دقیق بود،5ماه بعد از پایان جنگ بسیج دانشجویی را پایه گذاری کردند. چه ضرورتی داشت که امام بلافاصله بعد از پایان جنگ بسیج دانشجویی را تشکیل داد؟ آیا ضرورتی غیر از پیش بینی وقوع جنگ نرم بود؟

وی با اشاره به استقبال پرشور از طرح ولایت گفت : طرح ولایت اشراف اندیشه ایی به اندیشه های مبانی معرفتی اسلامی است،خوبی اشراف عمیق به مبانی اسلامی این است که با تکیه بر یک اصول محکم حرف می زند. در صحبت ها در کرسی ها و در مواجهه با مخالفین نظام اسلامی می دانید که تکیه به جایگاه محکمی دارید،تکیه به ابعاد اندیشه اسلامی دارید.

حیدری در ادامه جریان مومن را توضیح داد و گفت : جریان مومن بصیرت داشتن در راستای حرکت داشتن است. ویژگی یک عنصر فعال بصیر ، که با بصیرت و نگاه اسلامی به قضایا بیاندیشد  بر سه اصل است یک حساسیت داشتن به شرایط و بی تفاوت نبودن دو تشخیص و تحلیل درست و شما برای همین موضوع اینجایید که با اشراف به مبانی اسلامی به تشخیص و تحلیل درست برسید ، سه وحدت حول محور ولایت است.

وی ادامه داد :افتخار بسیج دانشجویی این است که تمام برنامه ها ،بحث ها و حرکت های سال حول محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، چهار انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

رئیس کل بسیج دانشجویی با تاکید بر جمله رهبر معظم انقلاب که فرموند من دیپلماتیک نیستم من یک انقلابی ام گفت: انقلابی ماندن بسیار دشوار است انقلابی بودن را از امام یاد بگیریم و میبینم که حضرت آقا چطور مثل شیر در تمام عرصه ها حضور موثر دارند.

حیدری آخرین ویژگی عنصر فعال بصیر را احساس مبارزه با استکبار دانست و گفت :امروزه بالای هزار و نهصد نفر مرد و زن و کوچک و بزرگ به خاک و خون کشیده شده اند در غزه. باید ایستاد باید مبارزه کرد. اگر من و شما بغض این رژیم را نداشته باشیم چه کسی داشته باشد؟!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۳
  • ۵۰۱ نمایش
  • Z.GH

نظرات (۲)

من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
پاسخ:
بسیار ممنون
و این
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی