نشریه نگاری

نشریه نگاری

خبر-مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه اجتماعی آیتگ

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ
وحید یامین پور در مورد تاثیرات گسترده رسانه گفت: هرحاکمیتی که استفاده اصولی تری از رسانه کند به ابرقدرت بودن نزدیک است. آمریکا بدهکارترین دولت و چین پردرآمد ترین دولت در دنیا می باشد,قابل توجه است که بدانیم  تمام مؤلفه های قدرت به سمت چین است این در حالی است که مردم دنیا آمریکا را قدرتمند می دانند. چون آمریکا دارای شبکه های رسانه ایی بیشتری می باشد و این رسانه است که افکار و ادراکات انسان را شکل می دهد.

وی در مورد حضور فعالین فرهنگی در عرصه رسانه  و مرزهای حاکمیت جمهوری اسلامی گفت : آمریکا یک قلمرو حاکمیتی در ابعاد بین المللی ایجاد کرده است. در دنیای حاضر قیمت یک انسان را رسانه مشخص می کند این واقعیت جامعه جهانی است. در دنیای کنونی هرکس در شبکه های اجتماعی یک صفحه داشته باشد یک فعال فرهنگی و افسر جوان جنگ نرم است.مرزهای حاکمیت جمهوری اسلامی دیگر در مرز های جغرافیایی نیست بلکه در پشت بام ها می باشد و حاکمیت را از درون دچار پوسیدگی می کند. این جنگی است که امریکا راه انداخته است و مختص به ایران نمی باشد بلکه در سراسر دنیاست .

یامین پور ادامه داد: در دوران دفاع مقدس,رسانه ایی برای معرفی خود ب دنیا نداشتیم,این مواضع ما بود که مارا بین المللی کرد.در مورد جنایات اسرائیل در عزه نیز این شبکه های اجتماعی بودند که عمق فاجعه را فاش کردند.

یامین پوردر انتها در مورد استفاده صحیح از فضای مجازی هشدار داد :مسئولیت ما به عنوان شخصی که در محیط رسانه ایی فعالیت دارد تفریح در رسانه نیست,این را باید فرهنگ سازی کنیم که  شبکه های اجتماعی عرصه ایی برای تفریح نیست. آیا شما کسی را دیده اید که با بمب اتم بازی کند؟ بمب اتم شوخی بردار نیست.باید هوشیار بود این همان مساله ایی است که نظام سلطه آمریکا دنبال آن است. اگر با بصیرت و آگاهی فعالیت فرهنگی داشته باشیم می توانیم  به نتیجه مطلوب برسیم.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۶
  • ۸۲۲ نمایش
  • Z.GH

نظرات (۴)

سایتتون عالیه.
ممنون میشیم سر بزنید:
nicki-minaj.blog.ir
پاسخ:
ممنون بزرگوار.حتما
  • نورالدین عبدالله زاده
  • برای تبادل لینک رایگان بیا به آدرس زیر سر بزن:

    من قبلا هم بهتون سر زده بودم مطالبتون جالبه
  • کانون نشریات
  • سلام
    لیدتون بنظرم خوب نبود
    تیتر رو نقل قول آورده بودید ولی تیتر برگزاری مراسم افتتاحیه بود
    بهتر بود لید یه مقدار توضیح بیشتری درباره تیتر میداد
    نکته دیگه اینکه ورودتون به صحبت های آقای یامین پور مناسب نبود
    توضیحی قبلش مبنی بر حضور ایشون و اشاره به صحبت هاشون لازم به نظر میومد
    ولی در کل خبر خوبی بود و اطلاعات مناسب و قابل توجهی داشت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی