نشریه نگاری

نشریه نگاری

خبر- سخنرانی حجت الاسلام نبویان

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ

نبویان :

تنها راه مقاومت است ،مذاکره کنندگان بدانند سران کفر منطقی نیستند



حجت الاسلام نبویان امشب در جمع خواهران طرح ولایت کشوری ترک برداشتن تحریم ها را شوخی دانست و خاطرنشان کرد : در این مذاکرات چه بدست آورده ایم؟ قرار بود هشت میلیارد از آن صد میلیارد پول خودمان را بدهند جدیدا سی میلیارد دلار بر آن صد میلیارد دلار اضافه شده است. کدام یک از تعهدات را آمریکا عمل می کند؟قرار بود کشتی رانی آزاد شود نشد،قرار شد صادرات پتروشیمی آزاد شود،هیچ پتروشیمی ایی آزاد نشد و... در ازای این همه داده ملت ایران چه دریافت کرده است، دعوا بر سر انرژی هسته ایی نیست دعوا بر سر اصل اسلام است.

نماینده مجلس شورای اسلامی نقش آمریکا را در فتنه 88 پررنگ دانشت و گفت: آمریکا کودتا های بسیاری را طراحی کرده است تا این نظام را سرنگون کند. در پشت فتنه 78 آگرچه آمریکا بود اما در داخل کشور یارانی داشت و چه ضرباتی به نظام زدنند,در فتنه 88 نیز آمریکا مراحل آن را سازماندهی میکرد نه تنها آمریکا بلکه اسرائیل,فرانسه,عربستان,انگلستان دخالت داشتند.کار به جایی رسیده بود که نتانیاهو گفته سران فتنه به نمایندگی از اسرائیل در میدان هستند.

نبویان با اشاره به استقامت ملت ایران ادامه داد :آمریکا می گوید «ما هیچ کشوری را به اندازه ایران تحریم نکردیم» , هرکشوری که بود تا به حال تسلیم میشد اما ایران همچنان پابرجاست .ما با پیشرفت های علمی تمام انحصارها را شکستیم. غرب در حوزه هسته ایی علم را منحصر به خود می داند,ما توانستیم انحصار آن را بشکنیم.

وی مشکل اصلی آمریکا را وجود دین اسلام خواند و افزود : می گویند این تحریم ها به خاطر انرژی هسته ایی است,این حرف ها درست نیست. ما انرژی هسته را 11سال است که بدست آورده ایم پس چرا آمریکا بالغ بر 20 سال است که با ایران جنگ دارد؟ علاوه بر این ایران تنها کشوری نیست که انرژی هسته ایی دارد,کشورهای دیگر نیز دارای این انرژی هستند پس چرا با آنها جنگ ندارد؟ مشکل آنها با ما این است که ما یک دین جدید آورده ایم,بر اساس جهان بینی اسلامی معتقد هستیم که علم مدیریت مدرن باید عوض شود،تمام ابعاد آن باطل است .

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این ایام 6ماه مذاکرات، 3نوع تحریم جدید اضافه شده است ،مشکل آمریکا با ما سر انرژی هسته ایی نیست که رفته اید پای مذاکرات تا حل کنید،آنها با جهان بینی اسلامی مشکل دارند و ناسازگارند،اینجا بحث هسته ایی نیست. آمریکا در زمان شاهنشاه قرار شده بود تا حوزه پزشکی و تولید برق هسته ایی به ایران هسته ایی بدهد،قرار شد تکنولوژی تبدیل آب شور به آب شیرین را به شاه بدهند، پس چه شد حالا مشکل دارند؟ آنها با اسلام مشکل دارند.روی چه مذاکره می کنید؟روی اسلام؟

نبویان با تذکر به اینکه خطوط قرمز از جانب تیم مذاکره کننده رعایت نشده انتقاد کرد :مذاکره کنندگان ما خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری عنوان کرده بودند را رعایت نکردند،آقا علنا اعلام کردند نظارت بر ایران باید متعارف باشد. در حالی که در حال حاضر نظارت ها بر ایران چند برابر شده تا جایی که روزانه نظارت می کنند!چرا این خطوط قرمز را رعایت نکردند؟ اگر بر روی اصول نیاستیم منافع کشور را از دست می دهیم. ترک برداشتن تحریم ها فقط اندکی شوخی است. آمریکا اصرار دارد با پدر موشکی ایران مصاحبه کند،بسیاری از ماموران آژانس جاسوس هستند ، جدیدا در وین شش این را هم اضافه کرده اند که نظارت ها باید روزانه باشد .

وی تنها راه پیروزی را مقاومت دانست و افزود : بعد از فروپاشی شوروی آمریکا جنگ تمدن را آغاز کرد.جگ ایران و آمریکا سر اصل اسلام است. آنها زمانی راضی می شوند که اسلام نباشد.تنها راه مقاومت است مذاکره کنندگان بدانند سران کفر منطقی نیستند.اندیشه مدرن نقطه مقابل اسلام است،هیچ نقطه مشترکی بین اندیشه مدرن و اسلام وجود ندارد. متاسفانه در دنیای جدیدعمل هم جنس بازی رسمیت یافته است. هم جنس بازی چه زمانی رواج پیدا کرد؟ قرآن می فرماید هم جنس بازی در زمان قول لوت  اتفاق افتاد. همجنس بازی مربوط به چهار هزار سال قبل است ،این چه چیز مدرنی است؟ ولی اسلامی که مربوط به هزاروچهارصد سال قبل است را مدرن نمی دانند.

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۹
  • ۵۰۷ نمایش
  • Z.GH

نظرات (۵)

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری وبا آروزی موفقیت روز افزون برای شما...
یاعلی(ع)

آمریکا برای تجزیه ونابودی ایران به عنوان نخستین کشوری که درمقابل این قلدربزرگ ودست نشانده او یعنی اسراییل غاصب به مقابله برخواسته نقش های زیادی کشیده است.
یکی ازافرادی که دراتاق فکرهای آمریکایی پای ثابت نقشه کشیدن هابوده می گوید:ما بعدازپیروزی انقلاب درایران،برای نابودی آن11نقشه بسیار دقیق وخطرناک کشیدیم که بعد رحلت آیت الله خمینی این نقشه هابسیارخطرناک تر شد.
اماتنها به یک دلیل ما نتوانستیم به اهداف خود برسیم وآن هم هوش ودرایت رهبرکشورشان آیت الله خامنه ای بود.مادرفتنه های ایران دسیسه کردیم وتامرز موفقیت نیز پیش می رفتیم اما دراین فتنه ها نیز رهبرشان با یک ساعت سخنرانی،ملتش را هوشیار می کرد وبرعلیه ماتحریک می کرد.
ونقشه هایمان زمانی که به موفقیت نزدیک می شد به شکست می انجامید.
اما مذاکره کنندگان ما ودولتمردان ما سخنان امام را نادیده گرفته وبه دشمن لبخند می زنند.
یاعلی(ع)

  • کانون نشریات
  • سلام
    به بعضی از عناصر اشاره نکرده بودید
    اینکه ایشون کجا صحبت کرده خیلی مهم بوده که عنوان نشد
    نکته دیگه اینکه نقل قول هاتون خیلی طولانی بود. طولانی بودن میتونه گاهی اوقات حوصله خواننده رو سر ببره.
  • بصیر .............
  • سلام
    با عنوان "بهترین ها آمدن..."
    منتظر شما هستم.
    http://b-basir.blog.ir/
  • بصیر .............
  • سلام
    با موضوعی با عنوانزیارتش بهانه نمى خواهد !

    در خدمت شما هستم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی