نشریه نگاری

نشریه نگاری

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از این که معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعمال تخفیف در کارت دانش آموزان را به اول مهر موکول کرده است، اظهار داشت:  این اشتباه بزرگی است که فکر کنیم دانش آموزان تنها در طول سال تحصیلی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و بنده نسبت به این موضوع تذکر داده‌ام. 

شاکری تأکید کرد: طبق مصوبه شورای شهر  تهران تخفیف 50درصدی کارت‌های مترو و اتوبوس برای اقشار مختلف از جمله دانش‌آ‌موزان، دانشجویان، خانواده ایثارگران و... از ابتدای سال 93 باید اعمال و اجرایی می‌شد و این تأخیر پذیرفتنی نیست. 

وی با اشاره به این که مبلغ ودیعه برای عودت کارت بلیت‌های یک ساله مترو هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: سخت گیری‌های بیش از حد در صادر کردن و اعمال تخفیف در کارت بلیت‌های مترو و اتوبوس انگیزه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را از بین می‌برد. 

شاکری با اشاره به جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: محور اصلی این جلسه حمایت از توسعه حمل و نقل پاک بود که مقرر شد این جلسات به طور هفتگی ادامه یابد. 

عضو کمیسیون حمل و نقل شهر تهران خاطرنشان کرد: وقوع تصادفات سنگین در بزرگراه امام علی(ع) و عدم جلوگیری گاردریل‌ها از تصادفات یکی از موضوعات مورد بررسی در جلسه غیر علنی امروز شورای شهر تهران بود. 


عناصر خبری :
-کی ؟ (WHO) -->عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران (جناب شاکری)
-کجا ؟ (where)--> تهران
-کی ؟ (when) --> در 15 تیر 1393
-چه ؟ (what) -->  تخفیف 50 درصدی بلیت مترو
-چرا  ؟ (why) -->حمایت از توسعه حمل و نقل پاک 
-چگونه؟ (how) --> با کاهش قیمت بلیت 

ارزش های خبری :
-دربرگیری دارد ،  چون با بسیاری از قشرها : دانش اموران،دانشجویان،خانواده ایثارگران و... در ارتباط است
- شهرت ندارد
-تازگی دارد
- فراوانی دارد (50%)
- مجاورت ندارد ، برای ما که د مشهد زندگی میکنیم نه مجاورت معنوی دارد و نه جغرافیایی
- شگفتی ندارد
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۳۰
  • ۲۱۱ نمایش
  • Z.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی